בית הספר לשחייה TI

Total Immersion או בקיצור TI, הינו בית הספר הגדול בעולם לשחייה, המלמד חתירה על פי שיטת לימוד ייחודית. ל TI פריסה כלל עולמית ומיליוני תלמידים בכל שנה, המשיגים תוצאות מרהיבות במים.
TI ישראל הוא המרכז הגדול ביותר במדינה עם 30 סניפים פרוסים ברחבי הארץ, ו-5000 תלמידים מבוגרים, אלפי ילדים ומאות מתאמנים בשנה.

סיון ליוה אותנו 7 שנים ובזכותו הרבה דברים טובים קרו לנו – יש לו הרבה קבלות בהצלחה שלנו.

סיון הגיע וקודם כל עשה צילום תמונת מצב, על מנת לראות איך הכל עובד ברמה התפעולית ומה הם הרווחים.

בהמשך, הגדרנו יעדים, בנינו תקציב שנתי, ואלו הפכו להיות סוג של תנ”ך עבורנו.

כבר בהתחלה סיון הבין איפה נקודות התורפה שלנו כחברה ואיפה צווארי הבקבוק. אנחנו חברת צמיחה בסדרי גודל גדולים. בחברה כזו שמים את התשתית להבין מה לעשות, לתכנן ברמת התלמיד והמקום הבודד, ולראות שזה אפשרי. זה בעצם מה שהוא עשה – הוא עזר לנו לייצב מערכת שיכולה לגדול בסביבה שהיא כל הזמן משתנה. לפני הליווי של סיון הסברנו למה אי אפשר לעשות את זה ולאחר מכן, ראינו שאפשר.

וזו בדיוק התרומה הגדולה שלו אלינו.

לפעמים יש לנו מתאמנים שבאים לאימונים ועושים רק כי מישהו אומר להם לעשות. כשיש לך מישהו שכותב לך אימון אתה מנטרל את כוח הרצון שלך ופשוט עושה. ובעצם סיוון עשה איתנו את אותו הדבר – הוא פשוט אמר לנו מה עושים. הייעוץ ותהליך הליווי של סיון מתאימים גם לאנשי עסקים מנוסים שחושבים שהם כבר יודעים. אני הגעתי עם ידע וניסיון ניהולי אבל סיון יודע להיות על הרצף שבין לשקף לך את הדברים שאתה לא מסוגל או רוצה לראות, לבין פשוט להגיד לך מה לעשות. 7 שנים סיון ליווה אותנו ובזכותו הרבה דברים טובים קרו לנו. זו תקופה ארוכה ויש לו הרבה קבלות בהצלחה שלנו.